سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
یکشنبه 97 آذر 25 , ساعت 9:11 صبح

دانلود فول آلبوم ایهام با کیفیت 320
دانلود فول آلبوم ایهام به صورت یکجا

دانلود فول آلبوم ایهام

 

دانلود فول آلبوم ایهام

دانلود فول آلبوم ایهام و تک آهنگ های جدید گروه جدید ایهام با کیفیت 320 بهمراه پخش آنلاین با لینک مستقیم به صورت تک تک و یکجا در یک فایل زیپ, برای دانلود بر روی دکمه دانلود کلیک کنید.

 

دانلود فول آلبوم ایهام

 

بیوگرافی گروه ایهام

گروه ایهام در سال 1396 و با همکاری زانیار خسروی و مازیار لشنی شکل گرفت. نخستین قطعه از گروه ایهام روزهای ابتدایی ماه شهریور با نام «بغض» منتشر شد. زانیار خسروی در این قطعه فضای متفاوتی را برای مخاطب خلق کرد و «بغض» را می‌توان از موفق‌ترین قطعات سال 96 در حوزه موسیقی پاپ و نلفیقی قلمداد کرد.

 

 

«حال من» دومین قطعه ایهام است که پنجم دی ماه 1396 با آهنگسازی و تنظیم زانیار خسروی منتشر شد. زانیار خسروی که پیش از این بیشتر به دنبال مخاطبانی با گروه سنی نوجوان بوده در این قطعه مخاطب جوان و اصطلاحاً بالغ را هدف قرار داد و همخوانی با یک خواننده موسیقی اصیل ایرانی، او را در رسیدن به این هدف کمک کرد. مازیار لشنی خواننده جوان سبک موسیقی اصیل ایرانی در این قطعه زانیار خسروی را همراه کرده و با توجه به موفقیت این گروه می‌توان آینده خوبی را برای آن‌ها پیش بینی کرد.

دانلود آهنگ جدید

 

کلیپ قطعه بغض با بازی امیر آقایی، ویشکا آسایش و مانیا علیجانی توسط مجید فرهبد ساخته و همزمان با انتشار قطعه صوتی منتشر شد.

 

 

 

برای دانلود فول آلبوم ایهام کلیک کنید.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ